söndag 5 februari 2017

Bloggen börjar


Jag heter Andreas Andersson och är Ma/NO-lärare på Axonaskolan i Tollarp. De senaste åren har jag blivit alltmer intresserad av odling både privat och i mitt yrke. Jag har några enstaka gånger fått frågan om det där med om jag inte kunde ha en blogg, men har valt att ducka frågan. Jag tycker om att skriva, har mycket tankar och så... men det är det där med att skriva kontinuerligt är väl inte min grej. Fram tills idag har jag istället hållit mig till att dela med mig av odlingsbilder på Instagram och Facebook. De senaste veckorna har jag dock fått frågan om en blogg mer frekvent och jag har därför valt att testa lite försiktigt.



Om jag varit lite smart, hade jag börjat med bloggen vid årsskiftet. Nu dröjde det ett tag och odlingarna är därför redan igång. Det kommer därför bli lite ketschup-effekt den närmaste tiden. Jag kommer att publicera lite inlägg i efterhand, dvs händelser i trädgård och klassrum som egentligen borde legat i januari kommer hamna nu i februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar